Bij aanleveren e-facturen Scanbox duurt scannen langer dan gebruikelijk
Update
We hebben aanpassingen gedaan en zien dat deze een positief effect hebben op de snelheid. We blijven de situatie monitoren, maar sluiten voor nu deze melding.
Inmiddels zien we dat het inlezen van e-facturen weer sneller doorloopt. We blijven dit nog monitoren om uit te sluiten dat er opnieuw vertragingen ontstaan.
We zien door een toename van het aantal scan acties op de Scanbox dat de doorlooptijd van het scannen toeneemt. Dit komt het meeste voor tussen 10:00 uur en 14:00 uur. De taak loopt wel door, maar het scannen duurt langer dan normaal. Door de taak buiten deze tijden aan te bieden, is de kans dat deze sneller wordt verwerkt groter.
Profit gebruiker? Je krijgt de melding One or more errors occurred. De taak loopt nog wel door, maar duurt langer om te verwerken.
SB gebruiker? De taak krijgt de status Bezig met scannen. Ook deze taak loopt wel door, maar duurt langer om te verwerken.
We zijn op zoek naar een structurele oplossing.
← Terug